СЦЕНАРІЙ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

                                              Відкриття виставки з технічного моделізму

Тема: Моя перша виставка
Мета: 
 - підвести підсумок отриманим вмінням та навичкам.
- узагальнити  отриманні знання з технічного моделювання
- ознайомити з правилами оформлення та приготуванням  до проведення  виставки
- сприяти розвитку соціальної ,пізнавальної і практичної  компетентності
- забезпечити умови для розвитку пам’яті ,уяви ,практичних умінь та навичок
- сприяти формуванню професійних орієнтирів
- сприяти формуванню гуманних людських цінностей
- викликати зацікавленість до технічної творчості
Форма проведення: виставка-конкурс
Місце проведення: виставкова зала закладу
Обладнання:   столики; стенд з назвою виставки; заохочувальні призи;ТЗН; плакат «Геометричні фігури»;
Очікуванні результати:  формування стійкого інтересу до технічної творчості.

План проведення
І. Вступна частина
1. Привітання

ІІ. Основна частина
Математичні завдання
Завдання пов’язане з авіамоделізмом
Завдання пов’язане з судномоделізмом
Презентація творчих робіт


ІІІ. Заключна частина
Самостійний огляд виставки

Хід проведення
(У приміщенні виставкової зали розкладено експонати, стіни прикрашені дитячими малюнками,зала виставки чудово освітлена.)
І. Вступна частина
1. Привітання



Ведучий:  Доброго дня, шановні гуртківці та гості!
Вітаю всіх з відкриттям  виставки  з технічного моделізму «Моя  перша виставка ! « Сьогодні юні конструктори виносять на широкий загал свій творчий до­робок. Все те ,чому вони навчилися на заняттях у першому півріч і,вони відтворили у власних моделях. Ви зможете переглянути моделі гуртківців різних вікових категорій ,але ця виставка для них усіх є першою в житті . Всі їхні роботи  об’єднані великим бажанням оволодіти новими  вміннями та навичками у моделізмі,реалізувати свої творчі здобутки ,ідеї та фантазії . Діти постійно поширюють горизонти своїх здібностей,та вони звичайно безмежні! І ми впевнені ,що хтось з них підкорить космос , зробить важливе відкриття ,і примусить фантастику увійти до нашого з вами життя!
Ведучий :(Звертається до залу )
Може хтось з вас  шановні гості та гуртківці має прихований потенціал? Зараз ми про це дізнаємось, бо приготували творчі завдання! Які ж завдання ми для вас приготували?
ІІ. Основна частина
1.    Математичне завдання

Ведучий:  (Дістає аркуш із завданнями  і уважно роздивляється їх. Усі знання в техніці та моделюванні базуються на обчисленнях ,тому перше наше завдання – математичне! (Ведучий показує плакат « Геометричні фігури»
Ведучий:  Назвіть будь - ласка геометричні фігури зображені на плакаті.                                                                      Діти називають  конус ,піраміда ,куля,призма,циліндр,куб.

Ведучий :(Сподобалось? Продовжуємо! Що ж геометрію ви знаєте добре . Та на вас чекають нові завдання  і пов’язані вони -з авіамоделізмом!


2.Завдання пов’язанні з авіамоделізмом

Ведучий : (Слухайте уважно:9читає завдання). Використовуючи  знання з геометрії ви маєте зробити аплікацію з геометричних фігур «Літак» та «Парашут» за 2 хвилини . Хто  хоче проявити себе у якості конструктора ? (Ведучий роздає набори фігур та визиває до себе 4 гуртківця та поділяє їх на 2 команди).

(Команди виконують завдання . Тим часом ведучий швидко ставить запитання до залу)  

Ведучий : - Хто перший з міфічних героїв намагався підкорити небо? (Ікар)

- Хто перший з учених працював над конструюванням літальних апаратів? (Леонардо до Вінчі)
- Що таке планер? (Літальний апарат без двигуна )
- Що таке парашут? ( Засіб для спуску літальних апаратів на землю людини чи вантажу )
- Що таке шасі? ( Колеса літаків)
-  Назвіть будь-ласка прізвища видатних льотчиць  з Бердянська? (Є.Руднєва , П. Осипенко  )

Ведучий :Час сплинув (2 хвилини). Ми вас просимо показати свої виконані моделі літака та парашута з геометричних фігур глядачам! (Учасники конкурсу демонструють свої моделі глядачам). Ми вважаємо, що наші  команди впоралися з завданням . Давайте поаплодуємо нашим вмілим учасникам! (Учасники сідають на місце). А тепер ми приготували для вас наступне  не менш цікаве завдання!Отже,мені потрібні 4 учасники які знають як зробити літак  в техніці орігамі. (Ведучий збирає дітей біля столу . роздає аркуші паперу ). Починайте!

(Виготовлення літака в техніці орігамі)

Ведучий : ( Запитання до залу)
Хто з присутніх знає що таке атмосфера? ( Шар повітря ,що оточує землю)
В якому шарі повітря може літати літак? ( Тропосфера 10-12 км. )
Літальний апарат,друге слово назви якого є «змій» (повітряний змій)
Усі тіла на планеті знаходяться під впливом якого тяжіння? (Земного)

(Тим часом літаки готові)


Ведучий : Прошу глядачів оцінити щойно виготовлені паперові літаки! (Ведучий демонструє літаки глядачам ) Гучні оплески нашим учасникам! (учасники сідають на місця)

3.Завдання пов’язанні з судномоделізмом

Ведучий : Ну що ж знання з авіамоделізму ви маєте неабиякі , але ми маємо для вас ще цікаві завдання ,які пов’язані з морською тематикою. Мені потрібні 4 учасники ,які знають, як зробити паперовий кораблик у техніці орігамі . (Ведучий збирає дітей біля столу) . Ось вам папір – починайте!

  
(Виготовлення  кораблика у техніці орігамі).А ведучий тим часом ставить запитання до залу.
Ведучий :- Які моря входять до басейну Атлантичного океану? (Азовське,Чорне ,Середземне)

- Що таке борт? (Бокові сторони корабля або човна)

-Що таке днище? ( Нижня частина корабля)

-Що таке трап ? ( сходи на кораблі)
 -Що таке ілюмінатори ? (вікна на кораблі)
 Відгадайте будь ласка загадку :

 У негоду,в ніч сльотаву
Путь укаже пароплаву
Щоб заходячи  у гавань,
Пароплав не сів на камінь
Дуже я люблю ………(маяк)
Через те , що я моряк.

Хто такий кок? (Повар на кораблі)

( Тим часом кораблики готові)

Ведучий : А тепер прошу глядачів оцінити вироби.(Ведучи демонструє кораблики глядачам) Гучні оплески юним конструкторам!( Учасники сідають на місця.)

4.Презентації творчих робіт

Ведучий : А тепер я хочу звернути вашу увагу на нашу виставку . Та перед тим як ми її оглянемо,ми послухаємо виступи – презентації робіт учасників.

(Слово надається учасникам виставки,які лаконічно знайомлять присутніх зі своїми роботами)

ІІІ. Заключна частина

1.Самостійний огляд виставки

Ведучий :Щиро дякуємо за те ,що ви відвідали нашу виставку,та запрошуємо всіх присутніх самостійно ознайомитися з експонатами виставки з технічного моделізму.

( Усі оглядають виставку,обмінюючись думками та в довільному порядку покидають  виставку)

 Використані джерела:

Немає коментарів:

Дописати коментар